Promenad & Ny mat

Jag älskar att vara ute och gå! Nu tycker nog 80% av er att jag är knäpp! Men jag rör mig oftast inte så mycket annars och eftersom jag inte har nått körkort så blir det bara att jag går. Överallt :)

Idag var vi ute på promenad igen som slutade på Coop. Där hittade vi en massa ny mat till Eira.


2 st NaturNes från Nestle. Det är ångkokt mat med mer näring och smak! En utav dom var med sjötunga och den fick Eira till middag idag. Hon gillar som sagt inte fisk men denna slukade hon!
1 st ny dryck från Semper med hallon, äpple m.m
Och 2 st nya från Ella´s. Ekologisk mat! En puré med Morot, Äpple & Palsternacka och en Smoothie med Äpple, päron, kiwi och banan.

Om ni inte har Ella´s i någon affär nära er så finna dom t.ex hos ByBeOn!


Joar & Mattias


Eira sov gott i vagnen. Slocknade i vanlig ordning så fort vi kommit utanför dörren :)


(Gamla?) Tingshuset tycker jag är fint! (Joar och Mattias suckade högt när jag fotade det.. Dom tycker inte att man gör så "turistiga" saker i sin egna stad. haha!)

Nu är Thomas & Anton här så vi ska äta en sen middag. Lasangette och baguetter med lök&tomater.

Kommentarer
Namn: Anna L

Japp jag bor i Sundsvall.Du också eller?:)

2009-05-21, kl 19:22:40
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Namn: Jenny -

Älskar eran vagn, sååå fin :) Hoppas ni har en mysig kväll, kram Jenny

2009-05-21, kl 20:56:54
URL: http://jennyn.blogg.se/
Namn: tessan

köpte oxå den där ångkokta maten till Loke igår, och den slukade han =)

2009-05-22, kl 10:00:35
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0