Mors Dag

Det blir en sen och kort uppdatering.

Har varit hos mamma i hennes nya lägenhet hela dagen, kom hem runt halv 8 ikväll.
VI gick dit tidigt med en blomma & tårta och sen vart vi bjudna på middag.. Det har varit helt underbart väder idag igen och det har kännts som augusti nästan!

Nu på kvällen har vi tvättat lite och packat.
Imorgon måste vi köpa lite mat till Eira och även suppar & rakhyvlar. Sista minuten saker är jag bäst på ;P

På tisdag morgon bär det av till Gotland! Längtar som ett tok!

Nu ska jag försöka varva ner lite och sen krypa ner i sängen med en utslagen Eira!

Om jag inte hinner blogga imorgon så får jag redan nu önska er ett par UNDERBARA dagar! Även fast dom blir utan mig ;) haha

Kommentarer
Namn: Carolina

Tävlingen i samarbete med Tuffa Tilda är nu avslutad - var det du som vann? Kika in och titta, och tävla gärna igen i min nystartade tävling i samarbete med Lilla Barnkammaren! kram

2009-06-01, kl 09:51:07
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0