Lördagen

Anton idag

Idag har vi varit en sväng på stan, det var loppis men jag hittade inget kul.
Men på Lindex hittade jag ett par oranga plyschbyxor till Eira för bara 39,50, så dom fick följa med hem iaf :)
Sen lunchade vi på Big Boy så nu är hela bunten supermätta och trötta. Dock behövs det städas, Anton har ju varit här och dragit fram ALLT.

Imorgon ska vi ut på landet till pappas hus som han sålt och hämta lite grejer. Jag ska t.ex ta hans gamla köksstolar och kanske nått annat. Jag hoppas att jag hittar min gamla barnvagn!

Det är lite dåligt med frågor till mig, skynda er att fråga! Ikväll blir dom nog besvarade!

Kommentarer
Namn: ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Sv: Ja, det ser så ut. Jag vet inte om hon skämdes?



Jag fick ett meddelande från henne om att hon satt på ett bibliotek. Men man ser klart och tydligt att det är ett comhem-abonnemang och bibliotek använder kommula fasta linor, inte comhem. Sen så tror jag inte att chansen är så stor att två personer på samma bibliotek läser min blogg och lämnar kommentarer med 4 minuters mellanrum.



Sen så tar man väl inte bort sin blogg om man är oskyldig och inte har något att dölja..?

2009-05-23, kl 14:31:48
URL: http://bambi.blogg.se/
Namn: Skönt Hemma

Vilken liten tuffing. Snygg outfit :)

2009-05-26, kl 08:20:08
URL: http://skonthemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0