Jobb, barnpassning & städ

Man kan sammanfatta min dag med rubriken.
Är helt slut nu.. Barnen (Eira & Anton) vägrar sova så dom sitter och kikar på Madagaskar som vanligt ;) Jag ska snart lägga mig på soffan och vila innan Anton blir hämtas för då kastar jag nog mig i sängen :)

Sen så har jag även hämtat mitt nya leg idag. Det är sjukt att det redan har gått 5 år sen jag var 18. Jag får hoppas att dom kommande 5 åren går lite långsammare!

Lindex Shop Online - Body, Organic cotton
Eira fick även två bodysarna från Lindex av mamma idag. Den på bilden ovanför och en gul med en kyckling. Hon kommer bli så söt i dom :) (Vad sjukt fort dom reade bort dom, varför?)

Nu grinar Eira så det är bäst jag avslutar! Godnatt!



Kommentarer
Namn: Jenny

Vilken jätte go och söt body :) Eira kommer bli jätte fin i den!

2009-05-13, kl 21:45:31
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0