Dagen

Idag har jag jobbat. Igen.. Slog faktiskt mitt egna jobbrekord denna vecka, sen jag började jobba efter mammaledigheten. Hela 4 dagar, så det är kanske inte konstigt om jag är trött nu? ;)

Eira har faktiskt varit jätteduktig och snäll mot både mamma & Joar medans jag jobbat, även fast hon är inne i världens mammaperiod. Det är bara jag som duger.. Jobbigt & gulligt på samma gång.

Och mitt i allt mammande så har hon fått sin tand nr 3. En av framtänderna i överkäken. Så hon har inte varit den nådigaste ungen..

Sen så har det inte blivit mycket annat denna vecka. Sova, kliva upp, gå till jobbet, komma hem, leka lite, äta, lite tv & dator och sen så är det ju bara att sova igen.

Nu är det ÄNTLIGEN HELG och jag ska bara ta det lugnt på hemmaplan och mysa med Eira. För snart är det jobb & stress igen..

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Namn: PetramedAochE

Kikar in och tipsar om att jag nu har en ny spännande tävling inne hos mig!



http://www.petramedaoche.se/?p=958

2009-05-08, kl 19:41:32
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0