5 dagar kvar

Nu börjar det dra ihop sig. Om bara 5 dagar så åker vi på vår lilla semester till Gotland och Stockholm. Kommer vara borta i 10 dagar HELT UTAN internet. (tror jag)

Vi ska först och främst på bröllop på Gotland som jag skrivit om tidigare och jag har inte ens köpt en klänning än. Hittade en på H&M som jag ville ha men den fanns bara i strl 34 & 42. Jag behöver strl 36.
Har även hittat en på Lindex men jag vet inte om den är riktigt JAG.. Vi får se..

Vi har inte börjat packa än heller.. Någon som har tips på nått viktigt man inte får glömma att ta med sig till Eira?

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Ska jobba sista dagen innan "semestern" imorgon..

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Glöm inte Eira.....

2009-05-28, kl 22:34:40
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Nikita

va mysigt med semester!!

Hoppas ni får trevligt!!



Solkräm kan ju va bra att ha med sig =)

2009-05-29, kl 07:09:34
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0