Tidig morgon, igen!

Ja, Eira väckte mig innan kl 8 imorse med.. Så jag är riktigt trött. Jag är ingen morgonmänniska!

Nyss så ringde Arken och berättade att dom äntligen har fått in dom minsta pumparna och doppvärmarna. Så det blir nog en promenad dit idag för att slösa lite pengar så vi snart går igång vårt akvarium!

Måste även posta ett paket idag åt mamma. Hon är i Danmark så hon kan inte göra det själv. Dock kommer dom hem ikväll så man får se om dom har nått roligt med sig :) Jag hade beställt en burk Panodil iaf, roligt va? :P Men dom är superbilliga i Danmark så då får man passa på!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Namn: *Sofie *

Hej! Jo du hittar den under sale/klänningar. Det är en grå/silver där och om du trycker på dne kan du välja dne i svart/guld om du vill ha den=) Kostade ca 125 kr tror jag, hoppas du hittar den och att ni får en fin dag, kram

2009-03-05, kl 10:41:30
URL: http://frusofie.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0