Loppis

Godmorgon!

Idag verkar det bli en fin och solig dag! Dock verkar det bli rätt kallt. 10 minus står termometern på just nu.. Men så länge det är sol tänker jag inte klaga så mycket :)

Vi ska iväg på loppis idag och jag hoppas jag kan fynda nått fint!
Igår på Erikshjälpens second hand så hittade vi BARA en lampa till vardagsrummet. En vanlig vit spotlight med 3 lampor.

Halsen är oförändrad. Har ont hela tiden. Men jag verkar inte bli sjukare och det är tur för jag ska jobba imorgon.

Nu längtar jag till VÅREN!



(Varför funkar det inte att lägga in bilder?!)

Kommentarer
Namn: Anonym

Skoj med loppis - hoppas ni får fynda :)

2009-03-01, kl 14:25:32
Namn: Agnieszka

för mig har det funkat att lägga in bilder dem senast inläggen jag gjort iaf=)

kramar

2009-03-01, kl 14:26:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Namn: Anonym

hej , lust att bli min bloggvän? vi kan ju

adda varandra på bloglovin?



Kramissar!

2009-03-01, kl 18:48:19
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0