Godmorgon!

Godmorgon!

Igår blev det en helt bloggfri dag! Hade alldeles för mycket att göra så datorn fick inte ens startas :)

Först jobbade jag med mamma till 14.00, sen mötte vi upp Joar, Eira, Mattias, Marika & Anton för vi skulle gå och bada. Och det var så mysigt! Eira trivdes toppen i vattnet även denna gång, hon skulle nog kunna bo i vattnet :D
Anton åkte den STORA rutchkanan och var superduktig :)

Sen bastade jag och Marika ett tag innan mamma fick lite mycket att göra med 2 gnälliga barn :)

Sen skulle Joar iväg på jobbet och jag, Mattias och Eira gick hem till oss. Gjorde lite tacogratäng och sen kikade vi på Let's Dance. Dock förstod jag att Magnus skulle vinna för han är mer folkkär än vad Laila Bagge har hunnit bli.

Efter allt så gick jag och Eira och la oss. Jag somnade så fort huvudet landade på kudden :)

Nu ska jag äta lite frukost, ska kanske iväg och storhandla med pappa idag. Jag vägrar GÅ till affären för nu SNÖAR det IGEN!

Vad hittade ni på igår då? Och vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0