Barnvakt

Idag har vi haft en riktig sitta-på-rumpan-och-va-slö-dag!
Jag har suttit vid datorn och Joar vid teven.
Eira har varit rätt gnällig och snorig men ibland har hon varit superglad och pigg!

Nu är vi barnvakt år Anton för första gången på 2-3 veckor. Det går rätt bra. Han har bara slagit sig 2 gånger och spytt 1 gång. Dock spydde han för att yhan grinade så mycket, tack och lov!

Snart ska vi alla 4:a krypa ner tillsammans i våra lilla 160 cm säng och mysa framför en film. Det blir riktigt trångt, men det ska funka ;)

Imorgon börjar Joar sin praktik och jag ska iväg på personalmöte.
Sen kommer pappa förbi med en ram till mitt tryck med Liten Skär. Det kommer bli så fint!

Missa inte tävlingen som går ut imorgon! Sen kanske det dyker upp en ny rolig tävling efter det!

Godnatt!!

Kommentarer
Namn: Jenny

Åhh va snäll du är, tack :) Jag ska vara med i tävlingen du har, fixar det nu i kväll om jag hinner med :) hihi!



Hoppas ni får en god natts sömn i er 160cm säng ;-) Kraam!



2009-03-08, kl 22:08:52
URL: http://jennyn.blogg.se/
Namn: Lina

javisst, precis! Det är strlk 92 i overallen, hoppas hoppas den passar :P Annars är ju märken bra så att man kan sälja vidare o ändå få en bra slant för den.. Så vi får väl se :)





Hoppas allt är bra med er? Och att ni får en underbar dag, såklart! kram

2009-03-09, kl 07:05:36
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0