Bad istället

Det vart inget sova utan jag la mig i ett stekhett bad istället i hopp om att det skulle funka, men tji fick jag. Huvudet sprängs fortfarande.. :/

Nu ska Joar snart gå iväg och köpa hem en kebabpizza och en coca cola som vi ska dela på. Jag kanske får han att köpa en chokladbit på vägen med ;)
Vi bor så bra nu så vi har en kiosk och 2 pizzerior runt knuten.

Kikade nyss in på mitt konto hos GratisMode och jag har redan 400 poäng! Det är en biobiljett om jag skulle vilja. Men jag ska vänta och samla ihop 300 poäng till så får jag ett presentkort på 300kr. Ni kan ju registrera er där och hjälpa mig lite på traven ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0