Mobilbloggning är knepigt

Hej alla!

Jag har varit utan internet nu några dagar så jag har endast kunnat mobilblogga. Och det har jag gjort. Men ni får tydligen inte se dom flesta av "inläggen" jag gjort. Så himla typiskt!

Här är det riktigt dunderväder. Håller på att svettas bort helt. Tyvärr har jag inte kunnat njuta helt av det då jag har jobbat en hel del.. Och så håller vi på att fixa för Eiras födelsedag. Den är ju redan på LÖRDAG!!
Tänk att det är ett helt år sedan man låg på förlossningen.. Sjukt!

Nu ska jag ta hand om min lilla plutt som äter kvitton!

Sen blir det en tävling ikväll om vi har tur!
Hittade så söta saker på en affär som jag fick lov att köpa för att unna lotta ut till er!

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Ohh spännande med tävling, kommer defintivt vara med och tävla!

2009-06-24, kl 16:41:21
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0