Nu har det lugnat ner sig..

Ojoj vad dagen har varit fullproppad med saker att göra! :)

Dagen började med att pappa kom och hälsade på för att gratta mig. Fick ett presentkort på IKEA. Välldigt uppskattat och välbehövt! Sen åkte han till jobbet, så det vart ingen tårta för han ;)

Sen gick jag, mamma, Eira och Anton ner på stan och kikade runt lite.
Där fick jag 2 till presenter. Ett kakfat och en filt till Eira. (Ja, jag önskar mig saker till henne! Så här nära inpå jul och en massa annat i huvudet så kom jag inte på bättre! Haha..)

Efter stan gick vi hem och då vart jag himla överraskad! Joar hade storstädat och fixat till lägenheten så det var jättefint! Inte ett står av en flyttkartong. Inte i köket och vardagsrummet iaf :P

Till middag åt vi jättegod kyckling och broccoligratäng.
Sen vart det tårta och kakor.

Jag fick även ett tangentbord av brorsan! :D Så nu slipper jag det irriterande som jag har nu.. Tangenterna fastnar och allt blir bara fel.

Fick även 2 paket på posten men det ska jag fota först så ni får se det imorgon!

Kommentarer
Namn: Carolina

Åh, vilken härlig dag du verkar ha haft :) Kram & Godnatt

2009-01-20, kl 22:41:36
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0