Morning, morning..

Godmorgon allihopa!

Idag vaknade jag nog på en himla bra sida! För gud vad glad och pigg jag känner mig!
Och sen blir allting bättre så fort jag loggar in här och ser hur poppis min tävling är och att det är några som uppskattar min nya blogg! Då kan ju inte dagen bli bättre!

Snart ska jag väcka Joar så ska vi äta en sen frukost.
Jag har jättesvårt för att äta så fort jag klivit upp så det blir alltid att jag sitter en sväng vid datorn innan jag kan förmå mig att äta en macka eller två..

Nu börjar det bli dåligt med tid att packa på känner jag. Helt plötsligt gick dagarna superfort! Om bara 2 dagar fyller jag år och om 3 dagar får vi tillträde till nya lägenheten. Hur ska vi hinna?

Kommentarer
Namn: [19år & 2barnsmamma]

Tack så mkt :)

2009-01-18, kl 12:08:50
URL: http://froidans.blogg.se/
Namn: Lattefarsan

Min tips för att hinna med så mycket som möjligt är att stressa ner allt:)

2009-01-18, kl 12:49:04
URL: http://lattepappan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0