Mammig

Underbara dag!

Nu har det äntligen blivit lite lugn i stugan!

Vi började dagen med att gå ner på stan och fixa lite tråkiga papper m.m
Sen så tittade vi förbi Lindex där dom hade fyllt på rean, så vi köpte 2 tröjor som Eira ska ha när hon blir större, ena var grön/vit randig som Joar VERKLIGEN behövde köpa då han är Hammarbyare ;P
Och så vart det jättemycket strumpor till storfot Eira. Den senaste tiden har hon haft liiite för små strumpor.
Det vart även lite från nyheterna :P 2 bodys och ett par byxor från ta3bet2..
Och en tröja till Anton vart det med! :)
Allt för bara 340 kr.

Hämtade även ut paketet med en body & byxa till Eira från Lindex.

Tyvärr blir det inga bilder då jag bara har vår dator där usb-uttaget inte funkar :(

Sen fick jag verkligen lov att gå förbi Wedins igen där dom superrear just nu. Hittade ett par svarta sommarskor för 25 kr.
Så nu har vi hittils köpt 3 par skor till mig och ett par till Eira för sammanlagt 200 kr. (Nypris för alla är 1380kr)

Vi träffade även på min pappa som köpte en leksak till Eira. En bok som prasslar med "bitvänliga" hörn.
Och sen träffade vi på min mamma som köpte 2 kuddar till Eiras rum :)

Så det vart en hel del att kånka hem! :)

Just ja, Gallerix i stan ska lägga ner så dom hade 50% i hela butiken så det vart 2 ramar med!

Idag har jag kännt mig riktigt KÖPGALEN :P
Men sånna dagar får man väl ha?

Det värsta med dagen är att Eira har blivit riktigt mammig.
Ja, så det är bara jag som duger.. Duschade tidigare och då vart det nästan panik.. Men men, man ska väl vara glad att hon inte hatar mig iaf :)

Hoppas alla ni har haft en superdag som jag :)

Tittade föresten på Lets Dance. Vilken är er favorit?
Jag tror Magnus - Världens starkaste man är min favorit än så länge :)

Kommentarer
Namn: Lattefarsan

Var med och tävla på min blogg i samarbete med Lilla Bebben;)

2009-01-09, kl 23:32:14
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0