Gratis Bio! Tips

Jag har blivit medlem på en sida som heter GratisBio.
Det är en sida där man kan samla poäng genom att ta del av olika erbjudanden eller värva vänner.

Och just nu har dom en tävling för medlemmar att man kan vinna ett presentkort hos Nelly på 500kr.
Det enda man behöver göra är att bli medlem hos GratisBio och sedan skriva ett inlägg på sin blogg :)

Jag har jättedåligt med kläder till mig själv. För så fort jag får pengar över så handlar jag BARA till Eira. Så jag hoppas jag vinner ett presentkort där, så det blir lite till mig själv.

Annars kanske jag kan samla ihop poäng som jag sedan kan växla in till ett presentkort i en massa olika butiker :)



Det bästa är att man kan vinna ett presentkort VARJE månad bara man skriver ETT inlägg i sin blogg :)

Klicka här för att bli medlem via mig och då får du 75 poäng!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0