Godmorgon!

Godmorgon alla!

Nu är det full rulle här hemma, Joar stressar mig när jag sitter här, haha!

Imorgon får vi nyckeln till lägenheten, ÄNTLIGEN!
Jag HOPPAS iaf att vi får den då.

Sen så fyller bror Mattias 18 år imorgon också. Så vi ska ut på landet till mamma och fira han.. Vet dock inte vad jag ska ge han i present. Förslag någon?

På lördag blir det flytt. Jag hoppas verkligen att vi hinner flytta ALLT.
Sen har vi massvis med saker som ska skänkas och en massa som ska på tippen.
Tack och lov så har vi ju denna lägenhet till den 31:a..

Nu ska jag snart lotta vinnaren av presentkortet värt 400 kr hos Poppilopp! Spännande!
Synd bara att det bara blir en vinnare, ni ALLA är värd det!

Men nu är det ju sista chansen! 13 min kvar! Klicka HÄR för att tävla!

Men bli inte ledsna om ni inte vinner, för ni kommer ha många fler chanser till olika fina priser senare här hos mig :) Men det blir lite efter flytten så jag har lugnat ner mig lite ;P haha..


Kommentarer
Namn: Elin

Spännande att sen få se om man aft tur i din tävling :)



Till din bror kanske du kan köpa något presentkort på någon affär? Jag vet at egen erfarenhet att just bröder kan vara lite svårt att köpa present till. Men presentkort går alltid hem! :)

2009-01-22, kl 12:28:17
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Namn: Sabina

härligt att ni får nycklarna imorgon! =) du får höra av dig när du har kommit iordning så du kan bju hem mig på en kopp te (dricker inte kaffe nu :))

2009-01-22, kl 14:45:10
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Namn: Anonym

Slänger in ett litet tips om present. Varför inte en parfym? :) Brukar vara uppskattat.

Mvh Pauline

2009-01-22, kl 21:21:50

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0