Flyttlådor

Vi lider av stor brist av flyttlådor här hemma.
Det är mest mitt fel då jag sålt vagnar som jag packat ner i 2-3 lådor/per vagn.. Och då försvinner dom snabbt.
Så nu har jag offrat mig för att skaffa nya så vårat packande kan fortsätta.

Pappa kommer snart och hämtar upp mig så ska vi åka iväg på Coop och köpa dom.
Ska även inhandla kvällens middag. Hamburgare. Nästan hemgjorda blir det ;P
Orkar inte stå och pilla i köttfärs ikväll igen.. Det är ju så äckligt! haha..

Sitter och pillar och får hemskt huvudbry över alla slags HTML-koder det finns. Ska försöka mig på att fixa en sak här på bloggen men det kanske tar 1 år innan jag fattat nått utav det här. Den som lever får se ;)

Jag sitter även och pillrar med en annan tävling som jag ska ha i bloggen.. Så ja, saker händer verkligen här! Har ju en pågående tävling med 2 priser i, en filt och en väska med mönstret Friendly Monsters som jag blivit sponsrad med från Barntyger.
Och vill ni vara säkra på att ni inte missar när jag har dragningen av tävlingen och när dom nya tävlingarna dyker upp så tycker jag att ni ska lägga till mig på bloglovin'! Då kommer ni inte missa nånting!

Nä, nu kommer min pappa snart och hämtar upp mig! Skriver mer senare!

Kommentarer
Namn: Carolina

Vart och när ska ni flytta?

Spännande med fler tävlingar på gång! :) Kram

2009-01-07, kl 18:18:56
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Namn: Eva [Marius mamma]

Nu har jag suttit och läst igenom din blogg från början till slut så nu är jag på banan vad gäller ert liv;)

2009-01-07, kl 18:33:54
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Namn: Eva [Marius mamma]

Haha, jag är rätt snabb och läsa, och så kan jag ju erkänna att jag bara skummade sådant som inte var rationellt (eller vad det nu heter) i sammanhanget:P

2009-01-07, kl 18:46:07
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Namn: Barnens Hjältar

Tack för Lycka tillet :-)

Nu gäller det att hålla tummarna då :-)

2009-01-07, kl 19:47:18
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn: Inget Namn



Tejnare!!

Hoppas allt är bra?



Vill bara rekommendera min super grymma blogg..

Eftersom min blogg inte är som alla andras och jag har nyligen börjat blogga igen så borde du ta och läsa den..

Du kommer älska den. Tro mig skulle ALDRIG ljuga om något sånt.

Se för dig själv.



Du får ju oxå fler läsare om du kommenterar tillbax... ;)







Kramiss M

2009-01-07, kl 19:48:16
URL: http://www.metrobloggen.se/duvetinte

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0