Baciller

Har ni sett vilken söt vattkoppa? :)
REA - Giant Microbes Mjukdjur, Vattkoppor
En sån gav jag till Duracellmammans lilla Tildis som "Krya på dig-present" när hon hade vattkoppor. Den vart, tack och lov, väldigt uppskattad! Det är ju lite konstigt att ge bort baciller i present, men den gick hem hos dom!
Titta här vad söta dom var tillsammans!

Just nu så rear dom alla möjliga slags baciller hos Inreda. Så passa på att köpa er några nu i sjukdomstider! :)
Det finns: Vattkoppor, Sömnsjuka, Vägglus, Polio, Öroninflammation m.fl

Kommentarer
Namn: leah

Tack för tipset! Min lillkusin har fått vattkoppor nu och jag tror han skulle uppskatta en sådan nalle;P

2009-01-19, kl 01:01:50
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Namn: *Sofie*

Gud vad gulligt av dig att tänka på henne!!! Förstår att det var uppskattat!!

Förresten har jag ny tävling nu, du får gärna skriva om den i din fina tävlingsblogg! Kram

2009-01-19, kl 19:43:19
URL: http://frusofie.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0