Tillbaka

Nu är jag tillbaka igen!
Eiras farmor Anita har varit på besök i några dagar och åkte hem för 1 timme sen, så jag har passat på att umgås dom senaste dagarna :)
Hon bor i Stockholm så det är inte allt för ofta man ses.

Vi har haft supertrevligt iaf!
Och vi har fått en massa grejer! Tack Anita!
Och Eira säger TACK farmor :D

Idag är det riktig snöstorm ute men vi ska trotsa vädret och gå ut endå. Jag måste kolla in bokrean igen. Har redan köpt 3 st böcker av Stina Wirsén till Eira. (som alla kanske vet att jag älskar)

Nu ska vi klä på oss vår vintermundering snart och gå ut.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Namn: Elin

Jag sitter och pluggar. Kollar också lite kurser som jag är lite sugen på att byta till då jag känner att matte och historia inte är min grej ;)



Här snöar det för fullt också, och jag antar att när Edvin kommer hem från dagmamma så blir det snö skottning som är hens favoritsyssla :)

2009-02-26, kl 10:20:00
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0