Räkningar

Nu ska jag göra det roligaste som ska göras varje månad. Betala räkningar.
Jag fattar inte varför jag inte skaffat autogiro på dom så jag slipper sitta och bråka med OCR-nummer och skit. Speciellt med lilla Eira skrikande. Men men.. Betalda blir dom alltid på nått vis ;)

Ja, Eira är skrikig. Vi misstänker att hon håller på att få tand nr. 2. Hon dregglar som ett tok också.. Bodysarna blir blöta ner till knäna på nolltid!

Imorgon ska vi på BVC på Eiras 8-månaders koll. Ska bli kul att se vad hon väger. Sist vio var där var hon bara 5 månader och vägde lite mer än 8 kilo.

Hur mycket tror ni att hon väger?

Snart blir det sängen! Ovanligt tidigt men jag känner mig ovanligt trött.

Kommentarer
Namn: SoffiZ- Oliwers mamma

Jag tror att Eira väger 8575gram idag=)

2009-02-27, kl 11:12:24
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0