Första tanden

Har ju glömt skriva att Eira har fått sin första lilla gadd. Hon har haft den nu ett tag och den blir mer och mer synlig.

Det är ett vasst litet riskorn hon har, och det har mina bröst fått erfara några gånger. Men nu har hon tack och lov inte bitit mig på ett bra tag så jag hoppas att jag slipper den smärtan igen.

I alla fall så var den konstiga skinnflärpen i munnen, som jag skrev om tidigare, början på "första tanden äventyret"..

Nu ska jag krypa ner i sängen för kl. 6.00 ringer väckarklockan och en jobbdag väntar!
Mjölk är utpumpad och handväskan packad!

Kommentarer
Namn: Carolina

Grattis till första tanden!

2009-02-12, kl 10:05:57
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Namn: Elin

Minns när Edvin fick sina första tänder. Inte långt efter det så slutade jag amma han helt, för han bet mig väldigt mycket och tyckte att det var roligt ;)

2009-02-12, kl 10:24:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0