Förkyld?

Jag tror nog att jag är förkyld. Jag får bara ondare och ondare i halsen. Fryser gör jag också :(
Typiskt nog så ska Joar iväg och jobba ikväll så det blir sjuka jag och lilla Eira som får mysa framför teven.

Hade tänkt fixa en bild på min nya tillbringare från Koziol, men kamerans batteri har tagit slut och så hittar jag INGEN bild på internet. Den verkar inte existera. Men iaf, den är grön och så ser den lite ut som Steltons termos. Så den är himla fin! :)
Nu har jag även spanat in en snygg vattenkanna från Koziol som jag SKA ha.. Frågan är bara när! Men tack och lov så är det bra priser på deras grejer.

Nä, nu ska jag snart vinka av Joar och sen kryper jag och Eira ner i soffan.

Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer
Namn: Heléne

Här är en till som sitter hemma utan sambo! Sitter å ser mello å surfar såklart samtidigt... Isa hon sover!



Tillbringaren låter väldigt intressant! Väntar på bild :)



Kollade Hemtex online... men tyvärr hade dom inte just de, nåt annat bara. Men tack för adressen till butiken me barbapappan!

2009-02-28, kl 21:05:32
URL: http://rosadagar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0