Antivirus

Jag har varit på jakt efter ett nytt antivirusprogram jättelänge nu men det är verkligen en jungel.

Så jag pratade med brorsan för ett tag sen för att se vad han skulle rekommendera, Han går någon data-linje på gymnasiet och jobbar i en databutik med att laga datorer m.m
Jag trodde att Norton Antivirus skulle komma på tal bland dom som är bra med tanke på att säkert varannan svensk med en dator har det installerat. Men nejdå, dom är tydligen inte såp bra och så tar dom upp jättemycket RAM-minne så datorn blir superseg.

Han rekommenderade mig istället för Nod32 som jag aldrig hört talas om. Men jag litar på min bror så nu ska jag genast ladda ner testversionen på 30 dagar :)

Vilket antivirusprogram har ni?



Kommentarer
Namn: Lena

F-secure har jag hört ska vara riktigt bra, och har tänkt att vi ska skaffa det. Men nu kör vi nåt vi laddat ned utan närmare eftertanke.

2009-02-14, kl 13:23:58
URL: http://chokladmamman.blogg.se/
Namn: Emma

Vi har oxå Nod32 och det funkar jättebra för oss. Smidigt och enkelt, uppdaterar sig själv osv.

2009-02-15, kl 16:36:40
URL: http://barbaemma.blogg.se/
Namn: Ann

Ett mycket bra val. Har köpt Eset Nod på tre år framöver och använt programmet i ca 3 år redan. (jo, jag är åxå datanörd) ;) Du kommer inte att ångra dig! :)

KRAM

/Ann

2009-02-20, kl 22:44:07

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0