10 dagar kvar

En lite sur Eira..

 

Idag är det bara 10 dagar kvar till jul. När jag insåg det fick jag lite smått panik. Imorgon MÅSTE vi köpa klart alla julklappar, vill inte göra det nån dag innan jul som alla andra år..

I alla fall så har vi haft en bra dag idag. Vi gick till Öppna Förskolan som hade lite julfirande så vi dansade runt i ring och sjöng julsånger, Eira fick fiska fiskedamm och leka en massa.

Nu står Eira och dansar till Guns n´roses, så jag är stolt :) Och utanför fönstret så snöar det MYCKET!

Är ni klara med era julklappar?

Kommentarer
Namn: Petra

Har inte köpt en enda...vem har tid att köpa julklappar:).

2009-12-14, kl 20:47:01
URL: http://douglasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0