1 december

Eira ÄLSKAR ost... Syns det? ;)

Vad sjukt det känns att det redan är december. Bara 23 dagar kvar till jul och jag har bara köpt 3 st ynka julklappar. Får lite smått panik även fast det inte är vanligt att jag är klar med julklapparna förrän tidigast den 20 december.

Jobbar en massa nu och orkar inte ens tänka på att shoppa när man slutat för dagen. Men är ledig till helgen så då kanske det blir lite bättre?

Missa nu inte att va med i min tävling! Det är den första av många och alla tävlingar har bra priser! Är himla nöjd vill jag lova :)

Kommentarer
Namn: Jenny

Jag ska absolut vara med och tävla :) Fixar de i morgon! Kram Jenny

2009-12-02, kl 22:22:39
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0