VV - Vända vagnen



Jag läste hos Bambi för ett tag sen att hon har (hade) samma ståndpunkt som mig när det gällde vilket håll man ska ha barnet vänt i vagnen. Jag har som henne alltid tyckt att Eira ska se mig för att känna sig trygg m.m

Nu har Bambi erkänt att hon vänt sin lilla Zack och han trivs superbra. Nu är bara frågan, när ska jag inse att Eira kanske vill se lite mer av världen och lite mindre av mig?

På bilden är hon vänd framåt kan jag erkänna, men hon har bara åkt så typ 3 gånger när hon har varit riktigt envis.. Men snart blir det väl mer? Dock så har jag ju en vagn från 70-talet som inte är gjord för att vända på, så när jag vänder på sitsen går det inte att lägga ner henne eller spänna upp sufletten..

Kommentarer
Namn: Sabina

Jag har redan vänt på tvillingvagnen för felicia är ju så van att åka framlänges, för det har hon gjort sen hon var fyra månader. Jag tycker att barnen ser mig så ofta så när vi är ute och prommenerar så får dom se andra än mitt fejs ;)

2009-08-07, kl 12:58:34
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0