Mammabloggarna

Ni har väl inte missat allt rabalder runt Mammabloggarna?
Nu har dom iaf stängt ner sidan pga smutskastning m.m Jag orkar inte bry mig nämvärt men skickade iaf iväg ett mail till dom och frågade hur det skulle bli med alla tävlingarna man har deltagit i. Jag fick snabbt ett mail tillbaka där det ENDAST står samma text som på deras hemsida, alltså att dom stängt ner sidan för tillfället.

Jag tycker det är riktigt fult för jag har trots allt klickat runt på alla hemsidor och hittat svaren samtidigt som jag fått upp ögonen för nya webshoppar och produkter. Allt detta utan att ha en chans att vinna? Eller vaddå?

Kommentarer
Namn: Carolina

Jag tror det där var ett automatiskt svarsmail - jag mailade om lite andra frågor och fick också det svaret... Hoppas de kan ta sig tid att besvara personligen också!

2009-08-03, kl 16:59:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0