Glad Therese

Loggade nyss in här på bloggen för första gången på flera dagar och vart riktigt överraskad. Ni är endel kämpar som fortsätter att titta in här dag efter dag och det värmer verkligen!

Mitt bloggande kommer att komma tillbaka, jag vet dock inte när. Just nu är det mycket jobbande och umgänget med familjen måste få sin tid också.

Eira går några små steg varje dag och är så söt. Har även sagt en mening med 3 ord. "Titta, Eira ajaj!" Hon är verkligen så duktig med talet. Säger hela tiden en massa ord. Sista ordet hon lärt sig är hjärta, min lilla guldklimp!

Denna helg har varit extra jobbig också. Har jobbat både lördag och söndag. 11 timmars pass, så jag har missat endel, allt går ju så fort nu! Men jag ska ta igen det imorgon!

Nu ska jag äta en sen middag innan vi ska mysa framför en film.
Hoppas ni har haft en toppenhelg!


Eira 12 månader och ca 2 veckor. Nybadad och glad!

Kommentarer
Namn: Carolina

Vad duktig lilla Eira är - hoppas snart du är tillbaka! kram

2009-08-02, kl 21:25:24
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0