Vad skönt det skulle vara att få sova



Jag är så trött!

Kom hem från jobbet för ungefär 1 timme sen och jag är SLUT!
Inatt fick jag knappt sova nånting, Eira grinade med jämna mellanrum, Joar snarkade, det var sand i sängen och för varmt i sovrummet och det resulterade i ca 2 timmars sömn. Skulle upp redan vid 5 för att byta av en tjej lite tidigare.

Och ikväll lär det inte bli någon ro heller för Eira verkar rätt gnällig och så är Joar på jobbet.
Ska snart gå iväg med min bror och kolla på en lägenhet åt han så då hoppas jag att Eira sover sött i vagnen!

Nu är det inte lång tid kvar på tävlingen! Tänk på att det är hela 3 st som vinner så ni har stor chans att redan IKVÄLL få sitta och blanda er egna müsli! Klicka här för att tävla!
Vinnarna presenteras här på bloggen så fort jag kommit hem ikväll! Men tävlingen slutar kl 18.00.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0