Sopor

Hej alla!

Idag har varit en underbar dag med mycket på schemat och mycket sol!

Först så jobbade jag till 14, sen kom Joar och lämnade över lilla Eira.
Gick förbi posten och hämtade ett paket. Följde sedan med Sandra (min ena jobbkompis) och hämtade hennes dotter Lilo som är 2½ år.
Dom följde sedan med oss hem och åt våfflor med oss.
Lilo är verkligen sjukt söt! Babblar en massa och är lite bestämd :) Precis som små ska vara!

Nu sitter jag och väntar på svar om min bror eller pappa kan komma förbi en snabbis och passa Eira medans jag går ut med sopor. Snart svämmar det över ;)

Nu grinar Eira så jag måste gå!

Kommentarer
Namn: Jempajenny

Det verkar visst har varit fint väder i hela landet idag! Men nu behöver vi verkligen lite ljus och värme...

2009-04-01, kl 19:43:45
URL: http://jempajenny.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0