Mer brokigt

Finns i färgen  - klicka för ännu större bild...Finns i färgen  - klicka för ännu större bild...
Visst är dom fina?

Som ni alla kanske märkt så är jag VÄLDIGT förtjust i Stina Wirsens "Brokiga". Eira har redan den fina "Liten Skär" tavlan som vi fick av Barntyger.

Nu såg jag att Juniform har erbjudande på dessa mindre trycken mellan den 5-12 april!
Nu kostar dom endast 149 kr/st. (Ord. pris 189 kr/st)


Juniform är förövrigt en av mina favoritwebbutiker! Så mycket fint och BARA svenskt. I just love it!

Det söta lilla rosa trycket skulle vara så fint i Eiras rum.. Tyvärr har vi inte ekonomi till den just nu :(


Kommentarer
Namn: Lena

Älskar också "brokiga". De är ju SÅ fina.

2009-04-05, kl 14:05:52
URL: http://chokladmamman.blogg.se/
Namn: Agnieszka

Jättefina, attans att man inte har pengar till det just nu då...

kramar

2009-04-05, kl 15:37:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0