Långsamt

Denna dag har gått långsamt. Och så har den varit grå och mulen.
Har varit runt och gjort en massa trista ärenden på t.ex försäkringskassan.

Min syster har varit barnvakt åt Eira så jag har hunnit duscha, diska, tvätta och byta sängkläder. Känns riktigt skönt att ha fått det gjort.
Imorgon finns det ingen tid för det för då jobbar jag och sen ska jag storhandla med pappa och sen ska vi ut till hans hus ute på landet och fota det för han ska sälja det. Känns lite tråkigt dock för där bodde jag mina första 10 år. Men men, man kan ju inte hålla fast i allt.
Men om jag hade haft körkort hade jag flyttat dit!

Vad har ni gjort idag?

Tävlingen om bärselen är nu avslutad och jag drar en vinnare ikväll!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0