Hemma igen!

Nu är vi hemkommna! Vi har haft en toppendag!
Vi var rätt många också. Det var min faster Tove med man + 2 barn. Min faster Gittan, hennes son och hennes dotter + karl och barn. Sen var det ju såklart min farmor och farfar, pappa och hans tjej. Och min bror :)

Eira gillade sin tremänning väldigt mycket! Han kramade henne och klappade henne på huvudet :)

Det var toppenväder så vi grillade hamburgare ute till lunch och till middag åt vi tjälknöl med potatisgratäng, supergott!

Jag är rätt slut nu tyvärr, annars hade det vart mysigt med en liten promenad i det härliga vädret!

Vad har ni gjort idag?
Skiner solen hos er med?

Lägger in lite bilder senare!

Kommentarer
Namn: Elin (Edvinsmamma)

Låter som att ni haft en trevlig dag!



Här har vi också haft solsken, men det har blåst lite kallt....men det har inte hindrat oss från att ha haft en utedag igen :)

2009-04-13, kl 19:03:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0