Blödig

Vid din sida

Igår såg jag Vid din sida med Julia Roberts och Susan Sarandon. Riktigt bra film, tycker jag iaf :) Jag har dock aldrig grinat till denna film förut, men igår sprutade tårarna bara! Jag har blivit blödig!

Efter filmen somnade jag brevid Eira i soffan och vaknade runt 1.50 och märkte att jag INTE låg i sängen :)

Nu har vi nyss ätit en riktigt sen frukost och snart ska jag börja plocka ihop lite saker som ska ner i källaren så Joar får bära ner det, sen ska jag baka lite bröd. Det är så gott med hembakat, och billigt!

Sen ikväll blir det nog mys framför teven med god mat.

Vad är era planer för dagen?

Kommentarer
Namn: Amanda

Det är en riktigt bra film det där. Det var ett tag sen jag såg den men jag är säker på att jag grinade då. :oP Jag är (och har nog alltid varit) blödig. :o)

2009-04-05, kl 12:09:29
URL: http://creyla.blogg.se/
Namn: Elin

Såg den där filmen igår med, och satt och grinade i min ensamhete eftersom både sambon och Edvin gått och lagt sig...märker att jag blivit 10000 ggr känsligare när det gäller mammor och barn sen jag själv blev mamma...

2009-04-05, kl 13:58:52
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0