Tidig morgon

Idag klev jag upp strax före 7, helt sjukt tidigt!
Tack och lov så sov Eira så jag kunde ta det lungt..
Men runt 8 så vaknade Eira så då satt jag henne i hennes "vibratorstol" utanför badrummet och så duschade jag. Tack och lov så har Joar kommit på världens bästa uppfinning.
Man sätter fast speldosan på handtaget på en av vagnarna och ställer den bakom Eira så hänger speldosan ovanför hennes huvud. Så jag kunde duscha utan att Joar var hemma medans Eira satt så nöjd och pratade&skrattade med/åt speldosan :)

Nu ska jag bara klä på Eira och äta lite frukost innan vi ska iväg och hämta Anton på dagis :)


Här är en gammal bild på Eira och Anton :)



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0