BVC

Gud vad det har regnat idag!
Fick lite panik när jag vaknade och såg hur det bokstavligt talat, forsade ner!
Jag som hade planerat att gå förbi posten och posta lite tradera-paket, dopinbjudningarna och en present till Elisabeth (rättvisa barn)...
Och sen efter det skulle jag gå till BVC..
Men då ringde jag min far och tack och lov kunde han köra mig under sin rast, så det var till att springa in på posten och springa ut, sen skynda sig upp till BVC bara för att märka att dom innan mig och Eira var hur sega som helst så jag fick lov att vänta i typ 15 min.
Men allt gick ju bra iaf :)
Hann ju posta allt, så imorgon får många roliga saker i sina brevlådor och jag hoppas alla kommer uppskatta det jag skickat :)

Eira hade iaf gått upp till 5580gram och är nu 58,6cm lång och huvuddiametern är nu 39,4.. Så jag var ju rätt nära i min gissning från igår :)
Jag känner mitt barn rätt bra tror jag.. haha..

När vi kom hem från all stress så började molnen skingras och nu strålar solen ute :)
Så då gick jag, Joar och Eira ut på en liten promenad för att hämta lite kläder som hade kommit från HM.
Får dock lov att skicka tillbaka 2 st ammningslinnen och 2 par byxor som var för stora.. Tyvärr.
Men det är väl bara till att byta till något mindre. Jag tror jag underskattar min vikt och storlek lite, haha..
Men jag tackar och bockar till att jag är smalare än jag tror.

Nu ska jag gå och hjälpa Joar med våran middag. Lasangette. Gott!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0