Tråkigt och långsamt

Idag har jag haft det så långsamt och tråkigt..
Joar har jobbat från 8 imorse och kommer inte hem förrän 4-5 inatt..
Först jobbade han på hemköp och just nu jobbar han på Svensson bar&kök..
Och Eira har sin värsta dag nånsin idag. Bara gnäller och vill va i famnen.
Så jag har inte kunnat göra många knop idag. Eller jo, jag packade runt 30 paket med saker jag sålt på tradera medans hon hängde med i bärsjalen.
Men det var inte det lättaste vill jag lova.

Iaf så har jag börjat må bättre nu.. Vill inte hänga ut nån, men jag kan äntligen få ett avslut på jobbiga saker som hände för några år sen.  Och när jagg fått ett riktigt avslut så kommr jag nog må BÄST igen :)
Är så himla glad att jag fått denna chans. Även fast det river upp endel gamla sår samtidigt.
Men i slutändan kommer det förmodligen vara värt allt.

Nu ringde Joar och berättade att han kommer hem nu :) Så då slipper jag lägga mig själv och va rädd för monster under sängen och i garderoben :)
(jag är ju smart som läser skräckisar innan jag ska somna med...)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0