Mör

Nu är dopet avklarat och alla gäster som kom långväga har åkt hem.
Är alldeles trött och slut. Är helt mör i kroppen.

Helgen började i fredags när Eiras farmor(Anita), farbror(Vidar) och hans fästmö(Fia) kom hit.. Vi handlade det sista och åkte ner till lokalen där fikat skulle va och fixade där.. Dukningen vart fin :) Tycker jag iaf.
Hade ju inte den bästa budgeten.
Och på kvällen bakade vi även dom 4 sista pajerna. Hade nästan glömt att 2 skulle vara laktosfria. Mitt minne är verkligen det sämsta just nu.

Och igår var DOPET :)
Världens bästa dag. Men usch vad nervös jag var, haha..
Det kom jättemycket folk!
Eira var jättesnäll hela dagen, grinade inte alls.
Sen så fikade alla och dom verkade gilla pajerna vi hade bakat :)
Och Eira fick hur mycket presenter som helst! Nästan allt vi önskat +lite till!
Vi är jätteglada för alla presenter!
Skriver sen allt hon fick och av vilka.

Sen på kvällen kom Joars vänner förbi och min pappa&bror. (Anita, Vidar och Fia var här med. Dom sov här)
SÅ vi var 12 peroner som åt middag. Fia och Antita hade gjort jättegod mat.
Sen spelade vi bordsspelet "Retro".

Idag är jag bara trött, trött och trött. Det är däför jag har skrivit så skumt. Orkar inte ens tänka. Haha.. Ville bara uppdatera lite så ni vet att jag överlevt helgen :)

Nu vakanar Eira! Bye!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0