Hos frisören...

Idag har jag varit hos frisören för första gången på drygt 12 år(!!!!) och klippt mig!
Fick ett ryck igår och gick in på Attityds hemsida och bokade en tid till imorse, för då hade dom "happy hour" så det kostade mig bara 270kr.
Så nu är allt slitna och färgade hår borta! Så skönt att va kortklippt :D
Hade ju inte färgat håret på ca 1 år och bara klippt det lite själv hemma.. Men nu är det proffsigt gjort!
Vet dock inte om jag ska färga håret. Har svart hårfäg hemma men jag är så osäker.. Kanske ska färga det rött eller chokladbrunt?
Jag vet att man kan ha sin normala färg men jag har stora problem, jag MÅSTE alltid färga mitt hår :) Gillar att göra förändringar :P haha..

Sen så har vi varit på öppna förskolan också. Det var jättekul. Träffade endel som nyss fått barn, eller ja, för nån vecka sen då :) men dom är så små.. och söta!!
Funderar på om jag ska göra en bricka med Eiras fotavryck närsta gång vi är där.. Ska iaf lämna lite av Eiras urväxta kläder på "Gratis hyllan"
Tog trots allt 2 st bodys där förra gången och då måste man ju ge tillbaka. Iaf om man har ett samvete, eller nått :)

Var på Lindex med och där köpte jag som vanligt lite kläder åt Eira. Denna gång vart det en rosa body med lite mönster och ett par rosa byxor med ett älghuvud på rumpan! :) Så fina!
Har hört att det ska finnas i brunt med, men inte i vår butik så då fick det bli rosa :D

Snart är det dop. Det drar ihop sig ordentligt. På torsdag ska vi träffa prästen. På fredag kommer dom flesta från stockholm och på lördag är dopet :)
Har fortfarande 4 pajer kvar att baka. Sen ska vi köpa grädde och marsansås (ska blanda ihop det. ska tydligen va supergott) och så måste jag köpa mer kakor, mjölk och nått som är laktosfritt till gästerna som inte tål laktos. 1 vuxen och 2 barn.
Och så måste det ju STÄDAS, och ja, med stora bokstäver! :D haha..

Har så himla ont i benet. Kan knappt stå upp... :(

Nu ska det städas. Blä!

Kommentarer
Namn: Elisabeth

Jag klipper mig också själv hemma. Klipper Leo också än så länge=) Snacka om snål va;)? Jag tänker hela tiden att jag ska gå till frisör men slutar ändå i badrummet med saxen. Lycka till med städ och fix innan dopet. Hoppas ni får en mysig och trevlig dag!

2008-10-16, kl 16:12:51
URL: http://www.rattvisabarn.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0