Eiras presenter

Nu ska jag försöka skriva ner allt Eira fick i doppresent.

1. Stokke tripp trapp stol i rött. +stödbåge, extra ryggstöd för bebisar och dyna.
2. Bumbo i grönt.
3. Guldhalsband med Eira och hennes födelsedatum ingraverat.
4. Halsband med en liten fjäril.
5. Tricot-slen bärsjal i naturfärg.
6. Hammrby mössa och tröja i rosa.
7. Cult design "burk" för nappar.
8. Liten "ask" för tänder.
9. En skål gjord av en keramiker i "släkten" (Marikas svärmor) med Eiras 3 förnamn på.
10. Fotoalbum som man kan använda som pekbok.
11. Cd-fodral med en massa bra skivor i.
12. 2 st handdukar. En med dödskallar och en med grodor från "Pluto".
13. Klänning, vantar och mössa från POP.
14. En liten "resväska"/väska med fina blommor på, tror jag det va :)
15. En leksak man hänger upp i taket som hoppar runt superroligt :)
16. En superfin napp med en sol på :)
17. Ett fönsterhänge med en ängel på.
18. Docka och gunghäst till dockan i mjukt tyg. Svårt att förklara men superfin :)
19. Rosor i rosa :)
20. Harley Davidsson napp (ljuddämpare) och skor :)
21. Ett glasäpple.
22. Bok om miljön på jorden.
23. 10 st träd i Vi-skogen.
24. 300kr varje år in på ett konto.
25. 700kr i presentkort på leksaksaffären i stan.

För presentkortet köpte jag idag ett bord till Bumbon och en projektor med musik och ett mjukt piano man kan hänga t.ex i spjälsängen som Eira kan sparka eller slå på så spelar den musik m.m

Nu tror jag inte att jag ha glömt nått :)

Eller jo, hon fick 7000kr från Joars morfar och 500kr från Joars mammas vän.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0