Vikt

Var och vägde mig idag på mödravårdcentralen och jag väger bara 61 kilo nu! :)
Är så himla glad. Okej, jag trodde det var 58,5 kilo men det är iaf mindre än vad jag vägde när jag blev gravid! Och så länge jag väger mindre än 65 kilo är jag glad.
Jag tror iofs att jag kommer fortsätta gå ner i vikt medans jag ammar med. Speciellt om jag börjar äta nyttigare, för just nu äter jag en massa onyttigt hela tiden! Coca Cola, Amigo(Marabous nya chokladkaka, så jäkla go!!), Salta döskallar, creme fraiche, pizza, hamburgare, mera hamburgare och mera hamburgare... ;) Haha..
Hoppas bara att jag kommer i mina gamla kläder snart. Även fast jag väger mindre så är fettet omplacerat efter graviditeten, det mesta ligger på mage, höfter och lår. Så mina gamla byxor sitter som ett andra skinn fortfarande :D haha..

Nä, nu får det vara nog med viktsnack! Jag brukar inte bry mig så mycket egentligen. För om jag skulle göra det så skulle jag träna. Men det närmsta jag kommer träning är mina promenader ner till stan med barnvagnen.

Nu får vi besök av mamma och Anton så jag måste gå!

Kommentarer
Namn: Sabina

jag är ju och hälsar på mamma ju!

resan gick kanon!



det där med viken är ju skumt!

Jag gick väl ner allt nästan på en gång.. men jag gick inte upp något avsevärt heller :) men nu har jag nog gått upp allt igen... haha

2008-11-07, kl 21:35:18
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0