Underbara dag!

Solen skiner, fåglarna kvittrar, snön glittrar och GRANNARNA SLIPAR GOLVET!

VARFÖR, varför, varför slipar man golvet när mammor äntligen får sova?!
Mina grannar har tydligen INGEN respekt för den heliga sömnen. Men men!
Vi flyttar endå om 2 månader och där hoppas jag att vi får bättre grannar.

Ska kanske poängtera att detta inte är det första eller värsta mina grannar har åstakommit.

Mamma, Thomas och Anton ligger i gästrummet och sover. Dom har jobbat natten och Anton har varit hos min syster och nu ska dom sova nån timme bara sen så ska vi ner på stan och shoppa julklappar. Och idag är jag så peppad eftersom det är underbart väder ute!

Ska se om jag hittar min rymmande kamera sen så ska jag fota lite.

Föresten, igår var första gången för Eira i en sån där hoppgunga man hänger på dörrkarmen. Den var välldigt uppskattad, hon hängde där och var hur glad som helst, trippade runt på tårna och gjorde lite piruetter.
Sen vart hon sur för att hon trippade runt i den stora pölen med dreggel som hon hade lyckats få ut under den korta stunden :)

Vad ska alla ni göra idag då?

(Som ni kanske redan har märkt så har jag lite reklam på sidan. Den under detta inlägg kom automatiskt med blogg.se men dom andra till vänster har jag fixat. LINDEX är min absoluta favoritbutik så det var ju ingen tvekan om den saken. Och DUNKEN har jätteroliga tröjor m.m som jag tycker är kul)

Kommentarer
Namn: Jenny

usch vad jobbigt att inte få sova. hoppas era nya grannar blir bättre! :)



ikväll blir en hemmakväll med familjen :9

2008-11-28, kl 10:39:05
URL: http://pennypie.blogg.se/
Namn: Agnieszka

Fan för sånna grannar... vi har ett par nya granner bredvid oss, och när dem precis hade flyttat in så hade dem en tendens att borra i väggarna när Nova skulle sova middag varje dag... inte annars.... då blev man lite irriterad.... men det är väl sånt man får ta när man bor i lägenhet...?

Vi ska bara vara hemma idag för Nova har varit febrig sen natten till igår... så för att vara på den säkra sidan så stannar vi hemma!

kram

2008-11-28, kl 11:14:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0