Sova sova sova, säng säng säng...

Äntligen sover lilla bustrollet Anton!
Men nu är ju Eira vaken såklart :)
Jag ska snart avsluta datorn, dricka lite julmust (beroende!) kissa, borta tänderna, tvätta ansiktet och sen krypa ner i sängen med Eira, amma henne och läsa en bok jag lånat av mamma.

Det ska bli så skönt!

Imorgon är lite av en fullspäckad dag.

Mamma och syrran jobbar med varandra inatt och kommer upp till mig imorgon efter dom har slutat runt halv 8. Då kommer förmodligen Eira vakna, eller så kommer syrran väcka henne.
Sen så ska mamma och syrran lägga sig och sova 1-2 timmar innan vi ska vässa våra "loppis-armbågar" så vi kan tränga oss fram på loppisen som vi ska på.

Sen så ska mamma, Thomas, Anton och Mattias på bio och se Madagaskar 2 på bio.
Jag kan ju inte gå på bio med Eira, så det blir lite tråkigt. Jag vet inte alls vad jag ska hitta på, för sen så ska alla dom på China och käka, och det vill ju jag med.
Och Joar börjar såklart jobba kl 17.00. Så jag vet inte alls hur vi ska pussla ihop allt som.

Jag borde ju även va hemma och städa då vi ska ha 1:a advents-mys-fika-bakning här på söndag.
Jag, Joar, Eira, mamma, Thomas, Anton, Marika, Joar kompis Tobbe och hans dotter Lova och kanske bror Mattias ska vara här och baka pepparkakor och fika.
Men jag har inte ens pyntat än så det känns inte alls juligt.

När ska man köpa julgran föresten? Vill ju inte köpa för tidigt så den börjar barra långt innan julafton.

Nä, nu ska jag varva ner lite med ett stort glas julmust framför teven innan sängen kallas :)

(F*n, jag glömde att jag ska packa barnvagnen som förmodligen är såld redan, dom pengarna kommer sitta bra på kontot i kanske 2 dagar innan julklappar ska köpas, eller ska jag köpa flera timmar på dygnet?!)

Kommentarer
Namn: Agnieszka

Godmorgon!!! Om du går in på länken som bilderna kommer ifrån och sen klickar på köpinformation så står det där hur man går till väga för att beställa!

kramar

2008-11-29, kl 11:30:06
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0