Snart 5 månader

Tiden går så sakta här hemma så jag ska passa på att berätta att tiden går så fort!

Eira är snart 5 månader!!!

Om 16 dagar. Den 27 november blir hon 5 månader.
Och om 2 dagar så är det exakt 1 år sen jag gjorde ett graviditetstest och fick veta att JAG skulle bli MAMMA.
Och nu sitter jag här. Trött, förkyld, sliten, glad, orolig och MAMMA.
Det är verkligen sjukt vad tiden går. Det är verkligen mycket som händer när ett barn växer i magen, både i kropp och själ.
Min kropp kommer alltid ha märken efter att jag burit Eira. Bristningar. Men det gör mig inget. För nu har jag det bästa som finns. En underbar dotter!!

Oj, nu tappade jag spåret. Eira vaknade upp och skrek :)
Men ni fattar nog vad jag menar.

Hon är iaf så stor nu :) Snart 5 månader. Väger över 7 kilo. Har snart bara kläder i strl 68. Kämpar som bara den för att rulla runt. Vill bara sitta i vårt knä hela tiden, vill verkligen inte ligga som en liten bebis.

Vart tar tiden vägen? Om det ska gå såhär snabbt så vill jag va mammaledig i flera år.


Kommentarer
Namn: Malin

Hon är såå söt :) Hon är väldigt lik dej

2008-11-13, kl 14:37:13
URL: http://gustavsmama.blogg.se/
Namn: Tessan

så himla söt =)

2008-11-14, kl 21:22:51
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0