Migrän

Fick världens jävla migränanfall idag. Har fortfarande helt sjukt ont i huvudet.
När jag var gravid vart jag förskonad och slapp ALLT som hetter migrän.
Men nu när Eira har kommit ut har det slagit till värre än förut.
Och jag tror inte det finns ett enda läkemedel mot migrän som jag kan äta när jag ammar.

Eira fick äta puré till middag. Broccoli och potatispuré. Det ÄLSKADE hon verkligen. Hon bara gapade och gapade.
Sen fick hon vatten i nappflaska och denna gång så vart hon helt till sig och drack 30ml. Annars brukar hon rata flaskan rakt av, oavsett vad som är i. Har testat både bröstmjölk och morotsdryck.

Fan, min lilla flicka börjar bli stor. Jag vill stanna tiden lite nu tack! Nu!

Snart är det läggdags iaf. Hoppas jag vaknar upp till en bättre dag imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0