Me&I

Imorgon ska jag hämta ett paket från Me&I. Blir spännande att se vad det hemliga plagget är. För det är det enda jag köpte. Eller ja, jag köpte en orange plyschtunika/klänning med en rosa igelkotte på men den var tydligen slut så det vart bara det hemliga plagget. Så det är jag lite bitter över.
Tyckte den klänningen var så himla fin! Får väl hålla koll på tradera om den syker upp för jag MÅSTE ha den..

Och så är det ju lägenhetstittande imorgon! Är så himla nyfiken :D Kommer säkert inte kunna sova inatt, älskar att titta på lägenhet, haha..

Måste bara berätta att jag hittat en utbildning jag vill gå, men tyvärr kostar det 15000kr :(
Men iaf så är det jouristutbildning. När man gårr klart den så kan man jobba på kvinnojourer, det skulle passa mig tror jag :) men hur sjutton ska jag få ihop 15000kr?! Sen så är sista ansökningsdag IMORGON ifall jag vill börja till våren.
Men men, får väl läsa nått annat nån annan gång eller nått sånt.
Eller så blir jag kvar som personlig assistent livet ut. Eller inte.

Jag skulle iofs vilja öppna en butik med. Med inriktning på 60 och 70-talet. På nått sätt :)
Kläder och prylar och sånt skulle va skoj att sälja. Men kanske inte i den här stan?

Nä, nu grinar Eira, hon vill lägga sig och mysa och läsa bok med mig i stora sängen :)

Uppdaterar imorgon om vilken lägenhet vi tar :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0