Måste ha en ny dator

Jag är i verkligen stort behov av en ny dator. Den jag har nu är Joars och den suger verkligen! Usb-uttaget är t.om paj.
Hur ska man klara sig utan det?
Jag lånar mammas dator för tillfället men det kommer väl en dag då hon behöver ha tillbaka den.

Hittade en gratis tävling där man kan vinna en dator. Eller en digitalkamera eller en mobil.
Jag valde ju såklart datorn :)

Om ni vill vinna nått av det klickar ni HÄR! Ju fler som tävlar desta större chans har jag att vinna en dator. Och om jag vinner så vinner även dom man har "rekryterat". Det kan ju inte bli bättre!!

Klicka här och var med i tävlingen!

Kommentarer
Namn: Emma Å

Här finns det fler som behöver en ny dator!!

2008-11-16, kl 18:22:02
URL: http://barbaemma.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0