Ledsen Eira

Idag har det varit en jobbig dag för Eira. För mig och Joar med. Men Eira mest.
Jag tror hon har ont i magen, för hon har bara skrikit och skrikit hela dagen, det började igår och det blir inte bättre.
Hon har inte kunnat bajsa heller, så jag tror det är purén som är lite jobbig för henne. Så nu ska vi ta en puré-paus.
Sen får vi hoppas på att det blir bättre. Det är ju så synd om henne.
Och det blir lite jobbigt när man hela tiden måste bära på henne. Idag har jag bara kunnat sitta framför teven eller datorn.
Jag som hade tänkt duscha och fixa här hemma.. Och kanske baka eller nått.
Men men, vi får hoppas att morgondagen blir bättre.

Imorgon ska vi på Öppna Förskolan. Får hoppas att Eira är glad då iaf :)
Det måste hon ju va när hon ska få träffa en massa kompisar att babbla med och rulla på..


Mina två älsklingar.

Nä, nu ska jag nog ta och lägga mig och sova snart. Så jag kommer upp i bra tid imorgon så jag kanske hinner duscha imorgon. Annars kommer det va synd om alla på öppna förskolan :D haha..

GLÖM INTE BORT ATT VA MED I MIN TÄVLING! KLICKA HÄR!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0