Lång dag

Idag har det varit lite jobbigt för mig. Har ju nästan suttit inomhus i en vecka.
Och idag så vart det först öpnna förskolan, sen stan, sen coop.
Och sen var det jag som lagade maten också. Är helt borta i huvudet nu.. Men jag pallar inte slöa framför teven, det finns ju inget roligt där. Så jag sitter här och skriver istället.
Ska försöka göra nån rolig design till Petra också. Får se hur det blir.

Dagens outfit:



Eira och Douglas på öppna förskolan:



Eira och Elias på öppna förskolan:



Petra och Douglas:



Vägde Eira idag på öppna förskolan och fick en chock! Hon väger nu 8200 gram ungefär. Och hon fyller 5 månader om 9 dagar.. Min lilla tjockis :)

Kommentarer
Namn: Andrea

Lydia har samma dress som Eira, den är så söt.

2008-11-18, kl 21:11:46
Namn: Anonym

jag menade likadan dress hehe...

2008-11-18, kl 21:12:11
Namn: Emilie

Men vilka söta kläder! Fem myror... Man blir bara såå nostalgisk! :)

2008-11-18, kl 22:26:04
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Stammis?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Min kommentar:

Trackback
Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se


RSS 2.0